Energiateollisuus ry on päivittänyt sähkön myynti- ja toimitusehdot, ja uudet ehdot astuvat voimaan 1. joulukuuta. Yksi ehtojen muutoksista koskee sähköistä asiointia sähköyhtiön ja asiakkaan välillä. Jatkossa toimitamme sopimusvahvistukset ja muutosilmoitukset lähtökohtaisesti sähköisenä. Asiakas voi halutessaan valita myös paperisen asioinnin. Muutos ei vaikuta laskutustapaan.
Sähkönmyyntiehdot on viimeksi päivitetty vuonna 2014 ja sähköntoimitusehdot ja verkkopalveluehdot vuonna 2019. Joulukuun alussa voimaan tulevat päivitykset johtuvat lainsäädännön muutoksista sekä toimialan ja viranomaisten havaitsemista tarpeista.
Muuttuneet ehdot eivät vaadi toimenpiteitä. Uusien myynti- ja toimitusehtojen mukaan sopimusvahvistukset sekä hinta- ja ehtomuutosilmoitukset toimitetaan jatkossa lähtökohtaisesti asiakkaalle sähköisenä, esimerkiksi sähköpostilla. Asiakas voi kuitenkin halutessaan valita myös paperisen asioinnin.
Näin varmistat asiointitavan
- Jos haluat ilmoittaa sähköpostiosoitteen Naantalin Energialle tai varmistaa, että sähköpostiosoitteesi on oikein, voit tehdä sen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@naantalinenergia.fi tai soittamalla numeroon 02 436 2900.
- Mikäli haluat edelleen paperiasioinnin, voit ilmoittaa tämän tiedon samoja kanavia pitkin tai poiketa toimistolla.
- Yhteystietomme löytyvät nettisivujemme alalaidassa olevan Ota yhteyttä -napin kautta.
Ei vaikutusta laskutustapaan
Huomaathan, että muutos myynti- ja toimitusehtojen ilmoittamisessa ei vaikuta nykyiseen laskutustapaan. Laskut tulevat edelleen samalla tavalla kuin aikaisemmin. Jos laskut ovat tulleet paperisena, tulevat ne näin myös jatkossa. Muutos koskee ainoastaan Naantalin Energialta lähteviä ilmoitusasioita, kuten hinnanmuutoskirjeitä.
Lisätietoja sopimusehtojen muutoksista sekä uudet sopimusehdot löytyvät alla olevien linkkien kautta:
Yhteistyöterveisin,
Pasi Haarala
toimitusjohtaja