Siirry suoraan sisältöön

Tilaa kätevä e-lasku helposti

E-lasku eli sähköisessä muodossa oleva lasku on vaivaton tapa maksaa sähkölasku, sillä e-lasku löytyy aina verkkopankista ajallaan.

Sähkölaskun muuttaminen paperilaskusta e-laskuksi käy helposti:

  • Lähetä meille sähköpostilla tieto siitä, että haluat e-laskun osoitteeseen asiakaspalvelu@naantalinenergia.fi. Voit myös soittaa numeroon 02 436 2900.
  • Tarvitsemme tiedon siitä, mitä pankkia asiakas käyttää (Nordea, OP, Danske Bank tai joku muu pankki). Tilinumeroa emme tarvitse
  • Teemme järjestelmästä pyynnön, ja asiakkaalle tulee verkkopankista ilmoitus uudesta e-laskutuspyynnöstä. Asiakkaan tulee hyväksyä e-laskuvaltuutus omassa verkkopankissaan.
  • Tämän jälkeen sähkölasku tulee e-laskuna suoraan verkkopankkiin.

Ropo Capitalin nimi muuttuu

Laskun maksamisessa ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa Naantalin Energian asiakkaita palvelee Ropo Capital. Yrityksen nimi on lyhentynyt muotoon Ropo. 

Asiakkaille nimenmuutos näkyy siten, että aikaisemmin käytössä ollut palvelu RopoOnline on nyt nimeltään MyRopo. Palvelusta voi tarkastella avoimien laskujen tilannetta. Palvelun ulkoasu on hieman muuttunut, mutta muuten palvelu toimii kuten aiemminkin.

Naantalin Energia verkkoalue kartta

Ota yhteyttä